Metoprolol

Pagina 7 van 7
volgende > >>
05-01-2017

Metoprolol (metoprolol)

Ik kreeg het via de huisartsen post, en werd gewoon verder door geschreven zonder verdere onderzoek Ik ben zelf 40 nooit wat aan me hart gehad maar het moest een tijdelijke medicatie worden ivm met stress. Nu heb ik een andere arts die zegt stoppe terwijl andere artsen het bleven voorschrijven, puur de onduidelijkheid van het voorschrijven van de artsen roept bij mij [lees meer...]vragen op Me bloed druk is goed wel een wat snellere hartsslag maar dat kwam door stress. Is het normaal dat men dit voorschrijft voor stress?
03-01-2017

Hartritmestoornissen

Bij geringe inspanning zeer overmatig zweten, 15 min inspanningen en genoodzaakt om 30 min te rusten. Ik had telkens een nieuwe handdoek nodig voor het overtollige zweet. Ook begon ik kaal te worden, na het stoppen van medicatie begint het weer te groeien. Ik was ook snel moe, lusteloos,enz. Maar het overmatige zweten was irritant, het stroomde echt uit mijn lichaam wat no[lees meer...]rmaal functioneren ernstig belemmerd.
27-11-2016

Heel moe
24-11-2016

Atriumfibrilleren

Droge mond, brok in mijn keel, kan geen eten door keel krijgen.
18-11-2016

Metoprolol (metoprolol)

eind mei 2016 werd door de neuroloog een ruisje bij mijn hart geconstateerd, doorverwezen naar de cardioloog, daar een echo gehad van mijn hart en ik bleek een matige hartklep-lekkage te hebben, na de MRI scan bleek het ernstig te zijn, oorzaak van de lekkende hartklep op mijn leeftijd heeft een reden, ik ben 43 jaar, ik heb het door een mondbacterie. Wanneer ik dit heb o[lees meer...]pgelopen is niet duidelijk, maar ze vermoeden al een hele lang tijd geleden, mijn aortaklep lekt voor 42%, nooit geen klachten gehad tot afgelopen oktober, toen is er besloten mede door de staf van het radboud mij te opereren, in januari 2017 ga ik een open-hartoperatie krijgen, je gaat gezond het ziekenhuis in en zo is je leven in 1 x een nachtmerrie, dit middel helpt erg goed, kan weer traplopen etc, geen nachtmerrie's ik slaap goed, alleen ben 24 uur per dag kots-misselijk, nu willen ze me overzetten op bisoprolol maar als ik die verhalen lees zal de misselijkheid niet over gaan.
17-11-2016

31-10-2016

Verhoogde hartslag

Sinds een week geleden heb ik metoprolol 25 mg retard gekregen vanwege snelle hartslag en stress en nou is me hartslag oke, maar ik heb last van hoge bloeddruk gekregen terwijl ik daarvoor geen last van had en ik heb een zeer droge mond (brok in me keel) daarbij hoest ik en heb ik hoofdpijn nu weet ik niet of het bijwerkingen zijn of dat het hyperventilatie is. heeft iema[lees meer...]nd ook deze bijwerkingen gehad?
29-10-2016

Metoprolol (metoprolol)

Zijn er meer mensen die last hebben van vervellen op handen en voeten? De vellen hangen erbij en op m.n voeten blaren steeds in dichte schoenen en boven op m.n voeten lijkt op exceem. Ziet er niet uit, en sinds ik van de fabrikant Mylan metoprolol gebruik. Van de Sandoz fabriek had ik nergens last van.
13-10-2016

Verhoogde hartslag

25 mg dagelijks om mijn te hoge hartslag (als gevolg van de aandoening IST) omlaag te krijgen. Zeer effectief, mijn hartslag gaat zelfs met deze lage dosis van ruim 120 naar in de 80. In het begin enkele bijwerkingen (droge mond, druk op de borst, vermoeidheid ), maar dat was na enkele weken helemaal weg. In het begin nam ik ze 's ochtends in, maar later ben ik ze 's avond[lees meer...]s gaan nemen en dat voelde voor mij veel beter. Zou het aanraden.
11-10-2016

Metoprolol (metoprolol)

Ik heb lange tijd (jaren!) heel slecht geslapen, met heel veel nachtmerries, met alle gevolgen van dien. Tijdens één van mijn slapeloze nachten las ik dat iemand daar ook last van had én van Metoprolol overgestapt was naar een andere bloeddruk verlager. Binnen enkele dagen was hij er van af. Bijna te mooi om waar te zijn! Ik heb mijn huisarts gevraagd, die zei dat hij daar[lees meer...] nog nooit van gehoord had, maar liet me toch switchen van medicijn. Ik heb nog één echt slechte nacht gehad en daarna kwamen mijn nachtmerries alleen in normale proporties, ipv van bijna elke nacht!
03-10-2016

Metoprolol (metoprolol)

Gebruik dit tegen mijn migraine en ben er heel tevreden over. Ik heb weinig bijwerkingen. Het heeft bij mij echt geholpen. Ik slik het 1 maal daags. Ben er erg blij mee.
28-09-2016

Metoprolol (metoprolol)

Tegen hormonale migraine, metropolol genomen. Het leek de goede kant op te gaan met 25 mg vertraagde afgifte. Meest vervelende bijwerkingen voor mij waren, zeer gejaagd, en slapeloosheid. Ik combineerde het met nitrazpam 1x iedere derde nacht om te slapen. Na 6 weken dosis gehalveerd vanwege de gejaagheid en slapeloosheid. Toen werkte het totaal niet meer tegen migraine en[lees meer...] de bijwerkingen werden toch erger. . Helaas moest ik dus stoppen vanwege de bijwerkingen. Toch zou het mensen met ernstige migraine aanraden want 25 mg leek wel te helpen. NIet iedereen zal deze bijwerkingen hebben.
08-09-2016

03-09-2016

Metoprolol (metoprolol)

weet niet of ik door moet gaan,huisarts geeft geen andere optie
31-08-2016

Metoprolol (metoprolol)

Moest deze in combinatie met Rasilez HCT gaan slikken. Metoprolol voorgeschreven door huisarts zonder overleg te hebben gepleegd met de nefroloog. Op advies van vervangende nefroloog gestopt met metoprolol. van de rasilez heb ik geen last van bijwerkingen, deze slik ik al jaren. Mijn bloeddruk is hoger vandaar dat huisarts de metoprolol er bij voorschreef. Dit had zij bete[lees meer...]r in overleg met internist kunnen doen !
26-08-2016

Metoprolol (metoprolol)

ik had veel te kampen met hevige migraine aanvallen - waar ik echt ziek van was - de dokter schreef me dit voor om dit tegen te gaan - ik voel me er goed mee - heb zeer weinig aanvallen nog. als ik al eens een pil vergeet te nemen 's morgens, ik tegen de avond druk in mijn hoofd voel -
Pagina 7 van 7
volgende > >>

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (491) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (467) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (376) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!