ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 7 van 7
11-05-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Werkt naar behoren. Geeft rust in hoofd en lijf. Kan elke dag weer aan.
03-05-2018

Postnatale depressie

Tijdens de zwangerschap begonnen met 50mg Sertraline. Na de 2 weken met bijwerkingen merkte ik al snel verbetering in mijn stemming. Na de bevalling opgehoogd naar 100mg en na een flinke dip nogmaals verhoogd naar 150mg. Daar zit ik nu een paar maanden op en ik heb nu meer last van de bijwerkingen. Sufheid, moe en vergeetachtig. Toch ben ik fan van dit product en heeft het[lees meer...] mij goed geholpen.
30-04-2018

Chronische depressie

Vanwege mijn chronische depressie en paniek aanvallen. Ik ben een vrouw van 35 jaar. Ik slikte eerst Citralopram maar dit werkte op den duur niet meer waardoor ik ben overgestapt op sertraline 150 mg per dag. Ik ben begonnen te slikken in 2012 maar het helpt al 2 jaar niet meer. Ik sta nu op de wachtlijst voor GGZ F-Act Team en dan ga ik met de psychiater praten over ande[lees meer...]re medicatie. Wel moet ik eerlijk zeggen dat het wel helpt tegen mijn angst klachten want dit is sinds ik dit middel slik voor 90 procent afgenomen.
16-04-2018

Sertraline (sertraline)

Ik slik sinds 23 februari (vandaag is het 16 april) dit middel voor mijn sociale angststoornis. De eerste drie dagen ben ik begonnen met 25mg en daarna ben ik overgegaan op 50mg dit deed echter helemaal niet behalve mij vermoeid maken. Toen op 3 april begonnen met 100mg slikken wat me erg angstig maakte maar verder niets deed, en nu sinds 14 april 150mg. Nog geen positieve[lees meer...] effecten gehad jammer genoeg, ik had veel goede dingen gehoord maar bij mij doet het niets. Ik zit nu nog maar 2 dagen op 150mg dus ik hoop dat dat iets zal doen.
14-04-2018

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Werkte steeds heel kort
13-04-2018

Chronische depressie

Sertraline is bij voorgeschreven voor een terugkerende depressie die nogal heftig was. In combinatie met het bezoek aan een Psygoloog heeft het mij wel geholpen. Nu al vier jaar in deze combinatie gaat het goed met mij. Ik ben blij met sertraline
10-04-2018

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Ik slik nu pas 2 maanden sertraline in verband met mijn borderline persoonlijkheidsstoornis en de daarbij komende klachten zoals depressie, angst en stemmingswisselingen. Ik ben begonnen met 25mg per dag en slik nu sinds 3 weken 50mg per dag. Ik heb echter niet het idee dat ik er veel van merk. Wel heb ik het idee dat mijn positieve emoties worden versterkt, maar als ik me[lees meer...] eenmaal rot voel, voel ik me nog even slecht als voorheen. Ook ervaar ik mijn woede-uitbarstingen en paniekaanvallen meer als een psychose, ik vraag me derhalve af of ik niet beter antipsychotica voorgeschreven dien te krijgen.
08-04-2018

Sertraline (sertraline)

Ik heb een depressieve stemmingsstoornis en daarvoor Sertraline voorgeschreven gekregen. Het werkte alleen niet bij mijn depressie. Mijn depressies bleven even erg. Naast een depressie heb ik ook PTSS, en toen ik Sertraline wilde afbouwen kwam mijn PTSS weer erg naar voren. Hup, toen maar weer naar de 100 mg en mijn PTSS is weer gematigd. Het helpt alleen bij mijn ptss en [lees meer...]niet bij mijn depressie
Pagina 7 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!