Amitriptyline

Fibromyalgie (53 meningen)
Slapeloosheid (36 meningen)
Hoofdpijn (32 meningen)
Spanningshoofdpijn (18 meningen)
Pijn (algemeen) (17 meningen)
Aangezichtspijn (16 meningen)
Reuma (10 meningen)
Hernia (9 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Rugklachten (3 meningen)
Fantoompijn (1 mening)

Hebben mijn genen invloed op antidepressiva?

W. Wessels (24-01-2018)

14-03-2015

Amitriptyline (amitriptyline)
Artrose van de wervelkolom

ernstige artrose in de nekwervels (stijve nek, pijnlijk etc.). Door 2 pilletjes voor het slapen nagenoeg geen pijn meer en een redelijk soepele nek.
18-01-2015

Amitriptyline (amitriptyline)
Artrose van de wervelkolom

Ik heb chronische rugpijn door artrose, kom ik al 20 jaar in de pijnpoli. Helaas hielpen de behandelingen daar niet meer, soms is de pijn een 4 overdag dat gaat nog wel, maar 's nachts is het een dikke 10, dus van slapen komt weinig, omdat ik ook de spierziekte SMA heb, kan ik overdag weinig tot niets omdat ik onvoldoende rust. Ik heb een tijd oxocodine gebruikt de snel w[lees meer...]erkende die hielp wel een beetje maar voor de nacht onvoldoende, dus schreef de pijnpoli arts Amitriptyline voor, ik heb het een dag gebruikt en het was dood eng, voelde me mega depressief en mijn hart sloeg steeds over!! Ook al heb ik altijd pijn, depressief ben ik niet, dus durf ik geen pil meer te nemen. Ik weet dat een pil weinig is, maar het was zo een nare ervaring!! dat ik echt geen 2 de meer durf te nemen!! We zijn nu een dag later,mijn hart klopt weer normaal en de angst is weg.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum