ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
17-06-2018

Hoofdpijn

Na een ongeval een hoofd trauma of schedelbreuk waarna constante hoofdpijn opliep. hiervoor kreeg ik redomex capsulles voorgeschreven die helemaal niet werkte na een drie tal jaren per vergissing de tabletten van dezelfde mg per dosis een positief resultaat had deze nam ik 2x per dag smorgens en savonds en de hoofdpijn was weg maar na nader inzien ben ik na een 2 tal maa[lees meer...]nden van het gebruik :hartritmestoornissen ondervonden . hiervoor werd Bisoprolol of betablocker voorgeschreven , dit werkte perfect mijn medicatie is - redomex 25mg >> 2x/dag = voor constante hoofdpijn - omeprazole 20mg >> 1x/smogens = maagbeschermer - bisoprolol 2.5mg >> 1x/avond = hartritmestoornis = gestopt door pijn in linkerarm - stilnoct >> 1x/avond = inslaapproblemen - alprazolam 1mg >> 1x/savonds = slaapproblemen Aangezien deze pijn in de linker arm gestopt is wanneer ik de bisoprolol tijdelijk niet meer gebruikte ... waarna ik deze terug gebruikte kwam de pijn in linker arm terug . Nu zoek ik een gelijkaardig medicijn voor hartritmestoornissen waarbij deze ongemakkelijke pijn of een gelijkaardige nevenwerking niet meer is.
20-02-2018

Hoofdpijn

door inname minder last, neem ze wel avonds in anders te veel last als ik ze in de morgen in neem. dus wel te vrede
30-04-2017

Hoofdpijn

Heb deze medicijnen gekregen omdat ik veel last van hoofdpijn heb, en daardoor niet kon slapen. Ben begonnen met 10mg, helaas heeft dat niet geholpen, sliep er wel beter door. Ben na 4 weken overgegaan naar 20mg, daar sliep ik heel goed op, alleen werd de hoofdpijn er niet minder op. Ook was ik regelmatig erg duizelig. Heb een paar dagen geen medicijnen gehad, en ben geen[lees meer...] enkele keer duizelig geweest, alleen kon weer erg moeilijk in slaap komen. ben nu sinds een paar dagen bezig met 30mg, helaas werkt dit ook niet tegen de hoofdpijn.
31-01-2017

Hoofdpijn

Hoofdpijn verhoging bij start na 1 week op 10 mg, na verhoging naar 20 mg 3 dagen hevige hoofdpijn/nek pijn zwaar hoofd behoorlijk veel pijn, vermoeidheid gevoel, droge mond na verhoging naar 20 mg, nu na enkele dagen 20 mg een gevoel van verbetering van de hoofdpijn, maar het is nog te vroeg om dit met zekerheid te zeggen. Ook verhoging van bloeddruk is nog niet zeker, we[lees meer...]l meer problemen met plassen en blaaspijn (man), maar zorgt dit medicijn dat ik veel minder of totaal geen hoofdpijn straks heb, dan ga ik door met innemen.
22-12-2016

Hoofdpijn

Ik gebruik het tegen de hoofdpijn en sinds ik dit middel gebruikt is de hoofdpijn bijna weg...ik had elke dag hoofdpijn en nu misschien 1 x per maand..ben heel blij met dit medicijn en ben mijn neuroloog dank baar. Wie gebruikt dit medicijn? Ik heb als bijwerking dat ik heel raar droom van alles..eerder had ik daar nooit last van en ik ben ook erg vergeetachtig sinds ik d[lees meer...]it medicijn gebruikt...wie heeft er ervaringen mee met deze bijwerkingen?
01-11-2016

21-09-2016

Hoofdpijn

De eerste twee jaar hielp het wel tegen hoofdpijn, de laatste maanden heb ik terug barstende hoofdpijn zowel overdag als snachts. Eens terug naar de hoofdspecialist gaan.
07-10-2015

Hoofdpijn

Ik slik dus ook al een paar maanden dit medicijn. Maar het helpt gewoon niet.. ik heb gewoon iedere dag last van hoofdpijn, en het helpt bij mij helemaal niet. Ik wil zo graag dat mij hoofdpijn weg gaat, maar het lukt maar niet. Ik word er echt zo radeloos van. Ik ben begonnen met 1 pilletje en zit nu op de 4 pilletjes (40mg). Van de bijwerkingen heb ik totaal geen last.
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!