Amitriptyline

Fibromyalgie (53 meningen)
Slapeloosheid (36 meningen)
Hoofdpijn (32 meningen)
Spanningshoofdpijn (18 meningen)
Pijn (algemeen) (17 meningen)
Aangezichtspijn (16 meningen)
Reuma (10 meningen)
Hernia (9 meningen)
Rugklachten (3 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Fantoompijn (1 mening)

Hebben mijn genen invloed op antidepressiva?

W. Wessels (24-01-2018)

30-05-2017

Polyneuropathie

Had een grote tumor in mijn darm waar na de operatie nog chemo behandelingen nodig waren met capox. Dat bestaat uit tabletten (capecitabine) en een infuus (oxiplatin). Nu is een chemobehandeling altijd troep. Maar ik heb ze alle 8 ontvangen en hierdoor heb ik zenuwbeschadigingen gekregen in mijn handen en voeten. Heb door de amitriptyline alleen last van gewichtstoename [lees meer...]en ik kom heel moeilijk mijn bed uit ook al gaat de wekker pas om 10:00 am.
31-01-2017

Polyneuropathie

ik gebruik dit naast de gabapentine
17-06-2016

Polyneuropathie

Naast Lyrica en Oxycodon, heeft de specialist mij in eerste instantie Duloxetine voorgeschreven. Hiervan begon mijn gezicht aan één kant op te zwellen. Dit leek op een allergische reactie. Vervolgens amitriptyline gekregen. Dit gebruik ik nu anderhalve maand. Mijn gewicht neemt erg snel toe, verder kan ik niet zeggen dat het helpt tegen de pijn (duloxetine werkte beter teg[lees meer...]en de pijn). Ik weet dus niet goed wat ik moet doen, want ik denk dat de duloxetine beter werkte dan dit...
27-08-2015

Polyneuropathie

na herstel van borstkanker met veel chemo therapie zijn de restverschijnselen opgetreden. veel pijn klachten in de voeten.neuropathie- Tevens ben ik 30 jaar bekend met diabetes dat na de chemo van slag was. het werd een hele zoektocht naar een herstel . inmiddels krijg ik met regelmaat acupunctuur door een arts..en aan vullende suplementen.ik hoop straks weer m[lees meer...]ijn wandelingen te kunnen gaan maken.er is vooruitgang
18-03-2015

Polyneuropathie

Het heeft een paar dagen geduurd voor dat het goed werkte, ben er erg happy mee. Wel een droge mond , maar dat los ik op door voor het slapen gaan een mondgel aan te brengen. Ik heb er zelf voor gekozen om dit middel alleen voor de nacht te gebruiken, ik slaap een stuk beter.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum