pregabaline

Aangezichtspijn (30 meningen)
Polyneuropathie (28 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (13 meningen)
Epilepsie (7 meningen)

Rivotril (169 meningen)
Gabapentine (149 meningen)

20-02-2022 | Vrouw | 57
pregabaline (75mg)
In het begin had ik last van misselijkheid,na enkele maanden is dit voorbij.Last van obstipatie alsook verzwaard op korte tijd.Last van tintelingen in handen soms voeten.Helpt goed tegen de pijn,maar de tintelingen worden mij te zwaar snachts waardoor ik denk om te stoppen.

20-02-2022 | Vrouw | 67
pregabaline (150mg)
Als je wil stoppen krijg je vreselijk rusteloze benen. Het stopt niet.

18-01-2022 | Vrouw | 42
pregabaline (150mg)
Nou ik ben het zo erg met je eens!! Ik kreeg oxycodon voor Mn rugpijn en ik kom er nooit meer vanaf, 2 x rehab gehad en nog steeds een hel im vanaf te komen, dit spul werkt erg goed ook voir depressies etc en voor de pijn , maar ze hadden me dit nooit mogen voorschrijven omdat ik al last had ven een erge depressie! Dn nu zit ik met de gebakken peren en ernstige slapeloo[lees meer...]sheid, ik heb dit middel al gehad, qeatiaoine, prozac, mirtazepine etc. Een hel is het , ik ga Nu beginnen met microdosing truffels, dit s bijna erg goed te weken voir je depressies, focus welbehagen en add klachten en zelfs voor het opvangen van onttrekkingsklachtsn, je hebt dan ook geen depressiva meer nodig als je gaat microdosing met truffels, paddestoelen , ayahesca puur natuur echt de moeite waard im er eens in te verdiepen. Succes en sterkte iig.

11-01-2022 | Vrouw | 71
pregabaline (75mg)
Ik slikte al 225mg Pregabeline per dag wegens BMW. Burning mouth syndrom. Toen kreeg ik vreselijke zenuwpijnen door een lumbale stenose. Gebruik opgehoogd naar 300mg per dag. Helpt een beetje. Zou het eigenlijk snachts ook moeten slikken want slapen is een groot probleem. Pas over 3 weken afspraak met neuroloog. Het is eigenlijk niet te doen.

06-01-2022 | Vrouw | 47
pregabaline (75mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik kreeg deze medicijnen van de neuroloog voor oa RLS en het benigne fasciculatiesyndroom (BFS) . Ik heb dus heel de dag vervelende spier samentrekkingen en soms kramp. Het medicijn werkte niet. Maar wilde het een kans geven, dus heb het 10 dagen geslikt. Het werkte een klein beetje tegen kramp, of dat moet toeval zijn greweest aangezien ik ook extra magnesium slik. De f[lees meer...]asciculaties leken erger te worden en had iedere dag hoofdpijn Buiten dat werd ik erg vlak en lag heel de dag op de bank of in bed. Sinds eergisteren kwamen daar sombere gedachten bij. En heb toen besloten te stoppen. En ook meer research gaan doen, en ben mij kapot geschrokken wat ik op internet las. Ook kon ik gisteren niet in slaap komen, en ben ik overprikkeld. Na 10 dgn al soort van lichte afkick verschijnselen. Het is te doen, maar ben gelukkig op tijd gestopt. Het middel is voor mij erger dan de aandoening. Mijn advies, slik dit medicijn alleen als je echt niet anders kan! Er lopen zelfs rechtszaken tegen de fabrikant, en het schijnt erger afkicken zijn dan heroïne! Ik ben in herstel van een verslaving en heb 15 jaar geen drugs meer aangeraakt. Ik vind het heel slordig van de neuroloog om sowieso dit medicijn te geven voor mijn aandoening, maar ook omdat ik verslaafd ben geweest. Dan zijn dit soort pilletjes toch gevaarlijk denk ik? !

29-11-2021 | Vrouw | 65
Polyneuropathie
Ik heb geen gekke pijnen meer in mijn voeten en onderbenen, de tintelingen zijn minder ook in mijn handen

16-11-2021 | Vrouw | 67
Fibromyalgie
Ik heb al sinds jonge leeftijd fibromyalgie, een nieuwe arts vertelde me erover en ik heb het geprobeerd. De bijwerkingen waren te overheersend. Het werkte wel echt want ik ben nu weer teruggezakt naar mijn oude niveau van pijn. Jammer!

24-10-2021 | Vrouw | 66
pregabaline (150mg)
Pregabaline helpt mij enorm om door te slapen. Vroeger ging ik wel 3 keer per nacht naar het toilet om te plassen. Maar door dit medicijn nog maar 1 keer. Prettige bijwerkingen dus. Om 7 uur savonds neem ik de capsule. Dan ben ik om 11 uur slaperig. Goed slaapmiddel. Tegen de pijn helpt het helaas niet bij mij.

03-10-2021 | Vrouw | 68
pregabaline (75mg)
Grote rommel. Je komt er niet gemakkelijk van af. Heel veel ontwenningsverschijnselen. Ik neem het nooit meer!

25-09-2021 | Vrouw | 65
pregabaline (75mg)
Ernstige Zenuwpijnen Overal in mijn lijf, Ledematen, Handen, Hoofd.. Fybromyalgie.

22-09-2021 | Vrouw | 54
pregabaline (75mg)
Ik ben matig tevreden over dit medicijn. Ik ben het gaangebruiken omdat ik last heb van zenuwpijn maar ik ben ook psychiatrisch patiënt. Bijkomend effect was dat ik stopte met piekeren dus dat was wel lekker. Één keer heb ik meegemaakt dat ik de capsules te kort op elkaar innam en wat er toen gebeurde wens ik niemand toe: Ik zat opgesloten in mijn hoofd! Mijn gedachten z[lees meer...]aten opgesloten en ik raakte totaal in paniek maar ik zat opgesloten...ik kon me niet meer bewegen niets!!! Het was doodeng en ik begon zelfs te huilen.... Zo heb ik me in slaap gehuild maar ik ben het nooit meer vergeten en ik waag het niet om mijn capsules nog te kort op elkaar in te nemen. Dat was een wijze les. Onlangs is mijn dosering verhoogd naar het maximum maar ik heb voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij mijn psychiater. Ik wil toch wel weten of ik dit medicijn 'veilig kan gebruiken. Sinds ik weetdat Pregabaline Lyrica is ben ik me achter mijn oren gaan krabben🤔

12-08-2021 | Vrouw | 68
pregabaline (75mg)
Neurologische spierpijnen in armen, benen en hoofdpijn kortom een hel. Ik ben Lupus patiënte en het maakt het niet makkelijk om een gepast geneesmiddel te vinden dat werkt! Na andere medicatie geprobeerd te hebben kreeg ik slechts met 25mg Lyrica resultaat na 1 maand gebruik. Wel aanhalen dat lyrica en Plaquenil niet samen ging de Plaquenil verhinderde de werking van Lyri[lees meer...]ca! Ik ben nu 3 maanden verder en voel mij stukken beter met Lyrica en heb ondertussen de dosis niet verhoogd. Ik neem de tablet wel telkens om het zelfde uur in de vooravond. In het begin had ik wel een beetje een dronken gevoel als ik even tijdens de nacht naar het toilet moest maar dat ging over nadien. Zelf zou ik Lyrica aanbevelen en geef het een kans je pijn te verlichten of weg te halen.! Laat je goed begeleiden door je arts zo belangrijk!

07-08-2021 | Vrouw | 74
Nu 4 weken bezig De scherpe randjes zijn eraf Wel moe en oriëntatie wat minder

30-06-2021 | Vrouw | 62
pregabaline (300mg)
Nek- / rughernia
Nek hernia met geweldige pijn, niets hielp zelfs morfine niet. Lyrica opgevoerd en een vreemde gewaarwording. Ik had wel pijn, maar mijn geheugen vertelde mij dat het niet erg was en mijn geheugen/ik, nam daar genoegen mee. Vreemd maar voor mij hielp het. Ik was heel erg blij met dit middel, omdat het in zekere zin helpt en er niets anders is. Als je zo'n ontzettende [lees meer...] pijn hebt en je krijgt Lyrica en je lichaam neemt daar genoegen mee, dan ben je heel erg blij.

23-06-2021 | Vrouw | 72
pregabaline (75)
Hereditaire motorische en sensorische neuropathie
Effectief maar verslavend

22-05-2021 | Vrouw | 43
Polyneuropathie
Lyrica, eens maar nooit meer. Het is hels, zwaar geheugenverlies, zelfs nog maanden nadat ik gestopt ben. Afkicken is een hel. Dit is een middel wat verboden zou moeten worden.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum