Ervaringen met Oxycodon

oxycodon

Lage rugpijn (24 meningen)
Rugklachten (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (18 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Artrose van de wervelkolom (8 meningen)
Clusterhoofdpijn (5 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Gekneusde ribben (4 meningen)
Fantoompijn (2 meningen)
Niersteen / -stenen (2 meningen)

Oxycodon (Oxycontin, Oxynorm)

Bojan Nikolik (12-05-2015)

24-05-2021 | Man | 86
oxycodon (15mg)
Wervelkanaalstenose
Heb vrijwel heel 2020 Oxycodon moeten gebruiken in verschillende sterkte. Nu gebruik ik het al maanden niet meer maar merk dat mijn evenwichtsgevoel veel slechter is geworden en durf bijvoorbeeld niet meer te fietsen. Ook kan ik me moeilijker uitdrukken en is mijn geheugen sterk achteruit gegaan. Kan hierover niets in de bijsluiters vinden.

07-05-2019 | Vrouw | 56
oxycodon (10mg)
Wervelkanaalstenose
In 2017 ben Ik geopereerd aan cervicale stenose en heb 2 kunstof wervels gekregen vanuit de neurochirurg kreeg Ik oxycodon 4x dgs 1 tablet 5 Mg heb veel zenuwpijn en het onderdrukte de pijn Ik ben nu zover dat Ik op 2x per dag 1tablet zit maar Ik wil er vanaf je bent gewoon verslaafd aan die troep Ik lag te shaken op de bank voelde me inwendig zo onrustig ontwennings ver[lees meer...]schijnselen echt vreselijk Ik moet er door heen zegt de pijnbestrijding en de neuroloog Ik ga nu proberen naar 1 tablet per dag als Ik het had geweten was Ik er nooit aan begonnen. Dan maar pijn maar dit is niks echt verslavend als je er 1 neemt dan met een half uurtje voel je je weer goed. Ik gebruik kortdurende oxcycodon

10-07-2016 | Vrouw | 66
oxycodon (10mg)
Wervelkanaalstenose
Twee jaar geleden via MRI geconstateerd: Beklemde zenuw door compleet opgevulde neuroforamina rechtsonder in de rug (L3/L4) en vernauwing L2/L3 geven veel pijn rechtsonder in de rug met uitstraling door de rechterlies met een tintelend gevoel in de knie zodra ik begin te lopen, na 50-100 m. Bij zitten heb ik wel rugpijn, geen uitstraling; dit wordt mede veroorzaakt door ro[lees meer...]tatiescoliose. Liggen gaat prima op een Tempur matras. Paracetamol 3x1000 mg per dag werkt niet. Tramadol werkt niet. Lyrica werkt niet, bovendien veel te veel bijwerkingen. Oxycodon, de eerste week 's morgens 5 mg en 's avonds 5 mg, lichte ontspanning, maar nog steeds pijn. Tweede week 's morgens 10 mg. Wel meer ontspanning maar bij lopen nog steeds pijn. Geen inname op enkele dagen dat ik de deur niet uit ging. Evaluatie met huisarts een dezer dagen. Operatie (scoliose-spondylodese) is mogelijk maar zeer ingrijpend, en met langdurig herstel (6 maanden) en daar zie ik nog erg tegenop. Hoop is bevestigd op medicijn tegen zenuwpijn. Wil nu graag weer eens gewoon zonder veel pijn iets kunnen ondernemen (stad bezichtigen, museum bezoeken e.d.). Een dezer dagen evaluatie met huisarts. En ik ga ook een second opinion aanvragen v.w.b. operatie.