ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
21-05-2018

Lage rugpijn

3 jaar met volle tevredenheid gebruikt, de kortwerkende en de langwerkende. Nooit meer dan max totaal 30 mg per dag. De werking werd wel steeds minder, daarom nu gestopt, 5 mg per 3 dagen minderen. Totaal GEEN afkickverschijnselen gehad, was bang geworden door alle verhalen, maar dat was dus beslist niet nodig. Wel nu uiteraard weer lage rugpijn door slijtage. Ik hoop dat [lees meer...]de pillen weer werken als ik een tijdje zonder leef, maar dat weet ik dus niet. Ik schrik van de hoeveelheden die anderen gebruiken. Overigens werkt Teva en Lanacher het beste en Aurobindo en Actavis het slechtst: misselijkheid.
08-04-2018

Lage rugpijn

2012 na een aantal jaren soms hevige rugpijn naar een specialist verwezen die constateerde dat de rug onderin versleten was. Chirurg wilde vanwege mijn leeftijd (50) nog geen brug plaatsen. Naar een pijnspecialist verwezen en na vele medicijnen te hebben uitgeprobeerd op oxycodon uitgekomen in 2013. Na een jaar gestopt omdat de klachten minder werden. Had toen wel last van[lees meer...] lichte bijwerkingen maar die waren na een week verdwenen. Door toename van de pijn na een half jaar toch weer oxycodon gaan gebruiken ondertussen een aantal operaties gehad maar helaas zonder resultaat. Ik ben in het begin laag ingestapt (2x daags 20 Mg) klachten waren niet helemaal weg maar ik kon s,nachts in ieder geval doorslapen. Door gewenning steeds meer gaan innemen en zit momenteel op 3x 60 Mg langwerkend. Moeten 12 uur werken maar na 8 uur komt de pijn weer hevig terug. Nadeel is dat het bijna 2 uur duurt voor het noemenswaardig werkt en na 8 uur neemt het al weer af. Na een rugprik zonder resultaat probeer ik ondanks de pijn toch af te bouwen maar dit valt vies tegen. Heb last van onrust, depressie, slechte eetlust en warm/koud. Waarschijnlijk het middel te lang gebruikt waardoor die bijwerkingen nu heftiger zijn dan de eerste keer. Helaas slaap ik nu ook weer slecht door de pijn dus ik zal moeten kiezen tussen 2 kwaden.
06-03-2018

Lage rugpijn

Gebruik 1 keer per dag en neem dit s, morgen s in. Merk goed als deze is uitgewerkt maar neem geen 2e en accepteer de avond en nacht de pijn. Wat de toekomst brengt weet ik niet maar ben nu best tevreden over dit medicijn.
03-03-2018

Lage rugpijn

Voor een gebroken ruggewervel gebruikt, haalt de pijnpieken weg maar is zeer lastig omtrent de bijwerkingen omdat het in het begin vele bijwerkingen geeft, langzaam afbouwen is zeer gewenst. Als je zoveel pijn hebt ben je blij dat dit middel er is. Zou het alleen niet willen gebruiken voor chronisch gebruik. Het doet meer in je hoofd als je vermoed.
30-01-2018

1 tas optillen uit de auto en niets meer kunnen, en dat al 3 jaar
16-10-2017

Lage rugpijn

De kortwerkende geven mij extra energie, van de langwerkende word ik erg moe. Ik gebruik het nu al een jaar, 14 kilo afgevallen. Ik begon met 1 a 2 pillen pd, inmiddels toch al 3, soms 4, ik wil niet verder ophogen. Werkt redelijk tegen de pijn, maar voel me toch ook wel gedrogeerd. Maar ik kan in ieder geval blijven werken nu.
30-08-2017

Lage rugpijn

Gebruik dit product eenmaal per dag, 's avonds voor het slapen gaan om de nacht door te komen. Begon eerst ook 2maal daags, ook in de ochtend maar gevolg dat ik de hele dag versuft was continu wegviel. Wel last van verstopping dus van de huisarts zakjes movicolon gekregen om daar niet ook nog problemen mee te krijgen.
27-08-2017

Pagina 1 van 3

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!