Ervaringen met Oxycodon

oxycodon

Lage rugpijn (24 meningen)
Rugklachten (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (18 meningen)
Artrose van de wervelkolom (8 meningen)
Clusterhoofdpijn (5 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Gekneusde ribben (4 meningen)
Wervelkanaalstenose (3 meningen)
Fantoompijn (2 meningen)
Niersteen / -stenen (2 meningen)

Oxycodon (Oxycontin, Oxynorm)

Bojan Nikolik (12-05-2015)

23-04-2023 | Man | 65
oxycodon (10mg/ml)
Gewrichtspijn
Probeer zoveel mogelijk oxycodon te vermijden,maar ben het helaas nodig voor mijn alvleesklier pijn. Heb e.e.a. al jaren uitgeprobeerd en het blijkt dat ik door dit medicijn verspringende gewrichtspijn krijg met zeerr veel pijn.

03-08-2022 | Man | 67
Gewrichtspijn
Heb een pols operatie gehad na breuk. Heb daar toen oxycodon 5mg voor gekregen ,6 x daags slikken. Werd er vaak moe van en kon meerdere keren per dag er van slapen. Nu gebruik ik nog maar 1 pilletje per dag voor het slapen gaan. Prettige bijkomstigheid, ontlasting is nu mooi vast als ik uitga.

19-09-2018 | Man | 65
oxycodon (10mg/ml)
Gewrichtspijn
Ibuprofen 400 was mijn favoriet (3 x daags 2 tabletten Ibuprofen 400). Dit totdat ik dikke benen (vocht) kreeg en de huisarts een idioot hoge bloeddruk constateerde. Vanaf dat moment me gered met paracetamol (6 x 500 mg per dag), daarna tramadol (4 caps per dag. Bij deze bleef de pijn bestaan, werd ook erger. Met de tramadol kon ik gewoon stoppen, niks afbouwen of zo. Nu [lees meer...]dus sinds een week oxycodon 10 mg met gereguleerde afgifte, eerst 1 tablet per dag, nu opgehoogd naar 1x 's morgens en 1x eind van de middag. We zijn dus nu in de fase van uitzoeken welke dosering optimaal is. Deze dosering (2 x daags) voelt al aanmerkelijk prettiger dan ik me de laatste jaren heb gevoeld. Natuurlijk wel oppassen als ik op reis ga, papieren meenemen want het is wel een drug, ook al merk ik die effecten er gelukkig niet van.

21-06-2018 | Man | 74
Gewrichtspijn
Hoe kom ik er vanaf, ben totaal verslaafd. Maar wil heel langzaam minderen. Er is geen afkick programma verkrijgbaar helaas. Neem ook Lyrica 2x 150 mg er bij

18-12-2017 | Man | 82
oxycodon (5mg)
Gewrichtspijn
Voor het eerst gebruikt na operatie,kon slechts weer slapen.

13-03-2017 | Vrouw | 51
Gewrichtspijn
Ik ben geopereerd aan mijn pols, een zeer pijnlijke operatie. Heb eerst de tramadol gekregen en toen dat niet voldoende werkte, overgeschakeld op de oxy. Dat voelt veel beter, maar de bijwerkingen zijn niet mis. Ik heb het nu een maand gebruikt, en ben uiteindelijk overgestapt op paracetamol omdat ik die wazigheid in mijn hoofd kwijt wilde. Dan maar pijn. Conclusie: [lees meer...]Prima middel, maar cold turkey stoppen is misschien toch niet zo heel verstandig.

01-04-2016 | Man | 47
oxycodon (5mg)
Gewrichtspijn
Van echt te pijnlijk naar nauwelijks voelbaar. Super. Iets dikkere ontlasting, meer niet. En je voelt je sowieso prima door de morfine. :)

24-10-2014 | Vrouw | 21
oxycodon
Gewrichtspijn
Heb de snel werkende en ze werkte inderdaad binnen een half uur. Na de werktijd van deze medicijnen bleef ik nog 5 uur last houden van wazig zien, hoofdpijn, verslechterd evenwicht. verder ben ik in korte tijd 5 kilo aangekomen. Desondanks doet de medicatie wat hij moet doen.