ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 1
06-12-2017

Artrose van de wervelkolom

Werkt goed tegen de zeer heftige pijn maar heeft veel bijwerkingen, ik slik dit al ca 6 jaar waarvan 2 jaar 40 Mg per dag waardoor de afhankelijkheid groot is geworden en ook de bijwerkingen zoals: slapeloosheid smaakverlies minder eetlust wel iets willen maar dat lijkt niet goed door te komen dus gebeurt er niets spontaan overdag in slaap vallen
15-11-2016

Artrose van de wervelkolom

Het was prima spul werkte goed en ik voelde mij er top bij vooral met een wijntje, maar toen de pijn minder werd, wilde ik het prettige gevoel niet kwijt en slikte door met als gevolg dat ik erge last kreeg van stress en depressie. Ik werd snel kwaad, ging dan vreselijk uit mijn stekker, mijn gezichtsvermogen was niet goed vooral in het donker. Ben nu gestopt, gezichtsver[lees meer...]mogen heeft zich hersteld. Ga niet meer uit mijn stekker, kortom ben aan het afkicken, maar het gaat goed en wordt weer dezelfde van voor het gebruik.
21-07-2015

Artrose van de wervelkolom

2 x in de avond en s nachts 1 een retard tablet ivm verlengde afgifte lactose s morgens voor bevorderen van de stoelgang, Dat gaat goed, bij meer pijn komt er wel eens een tablet bij, maar bij minder pijn neem ik gewoon minder in. Verder weinig bijverschijnselen, alleen soms moeizame stoelgang...
04-02-2015

Artrose van de wervelkolom

ik ben de heelendag haai
02-11-2013

Artrose van de wervelkolom

Er is OxyNorm en Oxyycodon. Bij Oxynorm heb ik geen last, maar met het goedkopere medicijn Oxycodon heb ik veel last van slapen op de meest verkeerde momenten op de dag. Ook heb ik bij Oxycodon behoorlijk last van evenwichtsstoornissen, soms tot het vallen toe. Dit kan ik niet hebben daar ik een zeer ernstige osteoporose heb, behorende bij de 2% van de Nederlandse bevolkin[lees meer...]g met de meest ernstige en agressiefste vorm. Bij een hoestbui kan ik mijn ribben breken. Door een valpartij na inname van Oxycodon heb ik 6 ribben gebroken. Lekker spul hoor.
Pagina 1 van 1

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!