ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
03-01-2019

Nek- / rughernia

Mijn hernia zorgde ervoor dat ik aan de Oxycodon kwam, dat zou moeten helpen volgens de huisarts. Ik bleef echter veel pijn in mijn been houden door de uitstraling. Inmiddels ben ik hieraan naar tevredenheid geopereerd echter heb ik nogal last van ontwenningsverschijnselen. Met name ‘s avonds/‘s nachts in bed als ik plat of op de zij lig dat ik een onrustig gevoel in [lees meer...]mijn lijf heb en mijn ademhaling niet voldoende zuurstof naar binnen lijkt te krijgen. Ik moet dan gaan zitten of lopen dan wordt het minder. Een heel naar gevoel wat na enige uren weer wegzakt, dus niet constant aanwezig. Nu reeds 3 dagen geen Oxycodon meer genomen en slecht geslapen, hopelijk komt er een snel einde aan deze klachten!
27-12-2018

Hernia

Medicijn werkt prima had hernia in mijn nek andere medicijnen deden niks, kon amper nog lopen met oxy geen last meer, maar kan niet meer zonder na traject met mijn huisarts nu naar verslavingszorg omdat ik er niet vanaf kom. Eerst zelf geprobeerd om te stoppen maar dit lukt de ontwenning verschijnselen zijn niet mis. Misschien bij mij meer dan bij een ander maar laat je e[lees meer...]cht goed voorlichten. Ik gebruik nu 4x20mg per dag
09-12-2018

Hernia

Als ik van te voren had geweten wat oxicodon met mij deed was ik er nooit aan begonnen ik leef al tien jaar met pijn heb al twee operaties aan mijn nek gehad en van de laatste operatie ben ik nu nog t herstellen ik wil de oxicodon afbouwen en voor spuiten gaan bij de pijnpoli uk ben 37 jaar alleenstaande moeder en de jongste is twee en heb t elke dag super zwaar zit dus [lees meer...]nu elke dag op 120 mg oxicodon per dag en diazepam om de nachten door te komen
04-11-2018

Hernia

Toen het echt niet meer ging met de pijn aan de oxycodon gegaan. Als huisarts iets eerder mri had toegestaan deze zooi nooit hoeven te gaan gebruiken dan had ik het uitgezongen tot operatie. Voor de pijn prima maar oxycodon is zo verschrikkelijk verslavend het is ook in nl een epidemie aan het worden. Het stoppen kan zelfs de beste geestelijke balans totaal verstoren. Je b[lees meer...]ent een junkie als je stopt zonde4 dat je de pillen eigenlijk wil. Totale paniekaanvallen zelfmoord gedachten huilbuien en dat weken maanden na stoppen. Crisis ggz aan te pas gekomen en zit nu aan 3x d 50 mg oxzazepam om de paniek onder controle te houden. Lichamelijke onrust maar er komt niks uit je handen. Rare gedachten patronen en niet weten hoe de dag door te komen. Zelfs bedrijfsarts moest even slikken toen zij mijn verhaal hoorde en had alle begrip. Oxycodon lijkt op morfine maar is nog veel verslavender en geestelijk weer in balans komen na stoppen kan maanden duren. Hernia operatie geslaagd maar nu thuis komen te zitten omdat ik door die verdomde oxycodon totaal van het padje ben geraakt. Terwijl na onderzoek blijkt dat er geestelijk gezien niks mis is met mij... gewoon extreem reactie op stoppen opiaten. Het brengt je chemische balans in de hersenen totaal uit zijn normale doen. Stop hiermee onder begeleiding en zoek hulp als angst en paniek klachten niet overgaan!!!
16-09-2018

Hernia

Kreeg na een val op het werk pijnklachten in het been konden niet vinden wat het is. Dus pijnstilling en fysio tramadol/paracetemol Werkte niet dus gewone tramadol 2xdaags 50 mg Wederom niks. Nou dan naar de oxycodon liever niet mar verder niks anders voor mij ivm hartproblematiek. 2x10 mg niks 2x30 mg niks 2x40 mg niks met paracetemol 4x1000 2x50 mg niks met par[lees meer...]acetemol 4x1000 Nu 2x60mg niks met 4x1000. Het hele scherpe scherpe is,eraf maar dan heb je het ook wel gehad. Kan 25 sept pas bij neuroloog terecht pfffff
31-08-2018

Hernia

Voorgeschreven ivm hernia/ischias ontsteking afgelopen Maart door een assistente bij de huisartsenpost . Nooit ergens meer spijt van gehad. Na een paar weken dacht ik wel te stoppen maar helaas.. got me hooked! Badend in het zweet met nachtmerries de dag erna toch maar weer moeten nemen want normaal functioneren is er niet bij. Mijn werk als zelfstandig projectleider la[lees meer...]at het niet toe half aanwezig te zijn en dus met de huisarts afgesproken om na dit project af te kicken. Hier kijk ik enorm tegen op. Graag hoor ik ervaringen van mensen die dit zijn ondergaan en er af zijn geraakt .. Wat kan ik hierbij verwachten? En zijn er hulpmiddelen voor beschikbaar? Verder raad ik bet iedereen af .. tenzij het nodig is natuurlijk.
14-08-2018

Hernia

2 operaties gehad aan zowel rughernia als nekhernia, na rughernia operatie is er littekenbindweersel gegroeid op de plek waar de hernia heb gezeten. 24 uur per dag helse pijnen, oxycondon gehad nadat alles was geprobeerd en hierbij heel veel baad gehad. Nu 150mg per dag en indien nodig meer per dag, kan er goed mee leven maar stoppen lijkt mij een hel. Had 4 dagen niks [lees meer...]genomen ik kreeg vreselijke pijnen maar werd ook ziek, leek wel een zware griep. Mijn huisarts adviseerde niet meer te stoppen aangezien ik er toch niet meer vanaf zou komen (de woorden van mijn huisarts). Neem ze dus iedere dag trouw in in de hoop dat de bijwerkingen mij die dag niet uitschakelen.
01-08-2018

Hernia

ik raad niemand aan om oxycodon te gebruiken neem alstublief gewoon paracetamol maar ja die hielpen niet tegen hernia na een tijdje krijgt je zoveel last van bijwerkingen die je niet wil mee maken ik slikt het nu 3maanden ben aan het afbouwen ook een ramp
Pagina 1 van 3

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!