oxazepam

28-07-2022 | Man | 43
Gelijk bij lysanxia 10mg verhaal

14-07-2022 | Man | 34
oxazepam (10mg)
Werk goed tegen stress en prikangst zo nodig 1 keer perdag Zins mijn ziekte veel last van stress en angst gebruik voor slapeloosheid ook soms temazepam 20 mg voor gesheefen door huisarts werkt goed

10-07-2022 | Man | 42
Drugs verslaafd

27-06-2022 | Man | 69
oxazepam (10mg)
Ik kreeg weer last van onverwerkte emoties.30 jaar geleden door het overlijden van mijn vader dit niet goed verwerkt.Psychiater bij de hand genomen en er toch overheen gekomen.Nu binnen 2 jaar 4 vrienden kwijt geraakt(overleden).Nu weer het zelfde probleem.Blijkbaar kan ik dat maar slecht een plekje geven.Op moment vrij angstig en onrustig.ik gebruik 3x10mg oxazepam Binnen[lees meer...]kort naar een psycholoog hopelijk brengt hij wer verlichting in mijn leven.Gerrit

25-06-2022 | Man | 27
oxazepam (50mg)
slik al 9 jaar benzo ook diazepam erbij 15mg vroeger drugs verslaafd wil iedereen waarschuwen als je nog andere opties hebt gebruik dit nooit wou dat ik niet de afkick en ontwenning van dit had dat ik de tijd terug kon draaien zat ooit op 130 mg diazepam dit spul maakt je uiteindelijk nog meer na de klote soms voelt het voor mij te laat maar voor wie er nog hoop i[lees meer...]s gebruik het niet langer dan een week en niet hoog en zeker niet als je een drugs verslaving of alcohol hebt gehad tenzei voor even voor de ontwenning van alcohol

20-05-2022 | Man | 62
oxazepam (50mg)
Door sexueveel misbruik kreeg ik 5 jaar geleden dit middel 2keer geprobeerd via op namen in paranoia te stoppen ik kon niet meer lopen hart sloeg wel 100 slagen de arts van daar zij geef hem die middel terug aan hem een dag later kon ik naar huis ik slik het nu nog steeds

09-05-2022 | Man | 59
oxazepam (10mg)
ik slik oxazepam nu bijna zes jaar , elke ochtend, ik sta namelijk op met een enorme onrust en angst voor de dag. zware burnouts gehad, opnames. de 10 mg elke ochtend, een uurtje verder, dan durf ik naar mijn werk en gaat het de rest van de dag wonderbaarlijk goed. mijn psychiater zei dat deze dosis niet echt kwaad kan . dat neem ik dan maar aan. het helpt mij om de [lees meer...]dag op te starten, al zou ik het liever anders zien. ik zie het inmiddels als koffie om wakker te worden, maar dan om rustig mijn dag te kunnen beginnen. zonder voorbarige angstgevoelens. het zal wel niet helemaal goed zijn voor je lijf maar stress is slechter denk ik. het is jammer dat ik niet tegen wiet enzo kan, dat was natuurlijker geweest. 😂😂😂

22-02-2022 | Man | 62
oxazepam (10mg)
Na begin van omnicro. Slecht slapen en het idee dat je eruit moet frisse lucht. Vlucht idee. Huisarts zou je beter moeten voorlichten

30-11-2021 | Man | 70
oxazepam (10mg)
Prima te gebruiken voor mij. Je moet dit soort medicijnen niet dagelijks nemen. Af en toe als je moeilijk in slaap komt. Dat is mijn ervaring. 1 a 2 x per week.

02-04-2021 | Man | 46
oxazepam (10mg)
Na jarenlange problematiek erg gespannen geraakt wat voor angsten en paniek zorgde. Oxazepam werkt voor mij heel goed. De 3x 10mg op een dag heb ik ook echt nodig. Ik gebruik het al lang. Ik hoop wel dat ik het nu ik psychische hulpkrijg het binnenkort kan gaan afbouwen.

22-02-2021 | Man | 51
oxazepam (10mg)
Zo nodig halve tot hele. Nam altijd een halve. Werkt goed tegen angst en spanning maar gaf een vol gevoel in mijn hoofd. Alsof deze vol watten zat. Nu Lorazepam en dan heb ik dat niet.

18-12-2020 | Man | 23
oxazepam (10mg)
Voor een behandeling van een arts was ik bang door bepaalde angsten. Nu kreeg ik het wonder pilletje 2 maal om savonds voor bed en sochtens voor de behandeling. Nou ik met mijn zenuwen niet onder controle het wondermiddel in geslikt uurtje nog even opgeweest om het in te laten werken en te slapen. Nu ging dit lastig volgende ochtend sta ik vrolijk op neem het wondermidd[lees meer...]eltje opnieuw. Word weer een stukje drukker inmiddels Zijn we in het ziekenhuis waar ik op dat moment zoveel stress ervaarde dat ik de behandeling niet heel goed kan herrinneren hoe het is verlopen nouja dat ik zat te trillen door de angst en de persoon die mij steunde er later niet bij kon zijn Nu was ik laterna door de stress in mijn hoofd door de behandeling onrustig en vrij snel aangebrand Ik geloof niet in medicatie Ik heb een idee dat het alleen maar chemische troep is netzoals de synthetische drugs al dan niet hele spectrum En ik heb precies de tegenovergestelde werking gehad en daarkon ik nog mezelf controleren enigzins want deze behandeling was met spoed anders ging dit problemen veroorzaken Ik neem zeker nooit meer een medicijn Word nu gek en stresserig van het wakker blijven zou bijna een oxazepam nemen ofja beter niet want het is een placebo pill GEEN AANRADER MEER PROBLEMEN DAN OPLOSSING

17-04-2020 | Man | 70
oxazepam (10mg)
10 Mg helpt niet om door te slapen. Het middel veroorzaakt soms een vervelende hoofdpijn, wat dan de onrust weer vergroot. Misschien moet ik antidepressiva gaan gebruiken vanwege de langdurige gevolgen van het Coronavirus om dat de onrust en paniek heftiger worden.

04-04-2020 | Man | 38
oxazepam (10mg)
Ik heb dit 3 korte periodes gebruikt. Het werkt, maar is zeer verslavend. En afbouwen is geen pretje. In mijn ogen alleen gebruiken als overbrugging, of incidenteel. Maar niet voor langere periodes achter elkaar. En dan bedoel ik al periodes langer dan twee week.

12-03-2020 | Man | 35
Overspannen/burn-out
goed middel, gebruik het al jaren. wanneer ik stress of drukte ervaar.( ooit overgehouden aan een burn-out) ik gebruik maximaal 2x 1 tablet per week. zodat het effectief blijft LET OP: bij langdurig gebruik, treed er gewenning op. dat is niet fijn, wanneer je weer wilt stoppen.

06-01-2020 | Man | 44
Autisme
Doet meestal wat er van verwacht wordt. Geeft meestal na wakker worden nog enige tijd een hemelse rust in mijn hoofd. Werkt beduidend slechter als de spanningen groot zijn.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum