propranolol

Tremor (25 meningen)
Hartritmestoornissen (17 meningen)
Snel werkende schildklier (2 meningen)
Verhoogde hartslag (2 meningen)
Ziekte van Graves (1 mening)

Propranolol bij migraine

Bojan Nikolik (28-06-2015)

26-08-2018 | Man | 63

31-01-2018 | Vrouw | 62
propranolol (40mg)
Helpt mij goed,ik word er weer rustig van als ik mij gejaagd voel.

15-08-2016 | Vrouw | 55
Hartkloppingen
Als ik hartkloppingen heb, neem ik 1 capsule in, de hartkloppingen gaan dan na ongeveer 5 minuten over.

20-06-2016 | Vrouw | 17
propranolol (40mg)
Gebruikt voor mijn auto rijbewijs examen. Moest al vroeg in de ochtend op en werkte prima. Kreeg dit vorig jaar (2015) ook voorgeschreven voor mijn herkansingen van mijn eindexamen. En ging ook goed.

01-04-2016 | Vrouw | 54

15-12-2015 | Vrouw | 51
Snel werkende schildklier
Na maanden van klachten eindelijk de diagnose snel werkende schildklier. Meteen begonnen me 3 x per dag Propranolol in combinatie met 1 x per dag Strumazol. Voel me elke dag een stukje beter. Was wel bezorgd over eventuele bijverschijnselen, maar gelukkig heb ik nergens last van. Slik het nu voor de 3e week. Ben zo benieuwd naar de bloeduitslagen in januari.

30-11-2015 | Vrouw | 40
propranolol (40mg)
Had gemiddeld 2 migraineaanvallen per maand. Aanvallen waren zeer lastig te bestrijden. Na start propranolol al snel nog maar 1x per 3 maanden 1 aanval. De aanval is ook makkelijker weg te krijgen met triptanen. Bijwerkingen: snel koude handen en voeten. Dit is vooral in de winter wat hinderlijk.

26-11-2015 | Man | 71
Nog steeds tevreden.

14-10-2015 | Vrouw | 18
propranolol (10mg)
Voor iedereen met faalangst, examenvrees. Dit is voor mij de oplossing! Ik ben oprecht nog nooit zo rustig geweest tijdens mijn examens, terwijl ik normaal blackouts ervaar en een enorme spanning. 20 minuutjes voor het examen innemen en je voelt dat je tijdens het examen erg ontspannen bent. Een aanrader! (Ik neem wel een halve/driekwart)

28-09-2015 | Vrouw | 17
Stress
Dochter had veel spanningen voor het afrijden bij haar rijexamen. Tussentijdse toets ook helemaal fout, omdat ze te gehaast en te druk was. Eerst valdispert geprobeerd, maar daarna toch naar de huisarts gegaan op aanraden van de rijinstructeur. De huisarts reageerde erg positief, en jawel ze is in één keer voor haar rijbewijs geslaagd.

09-09-2015 | Vrouw | 54
Hartfalen
Door snelle hartslag continue Propranolol voorgeschreven gekregen. Maar dit medicijn heeft een super 100% winst op de migraine. Sinds ik dit middel slik voor snelle hartslag heb ik nagenoeg geen migraine meer gehad. Wat een opluchting!! Superblij!

08-08-2015 | Vrouw | 53
Hartritmestoornissen
zeer tevreden over Propranolol niet alleen voor hartrimestoornis en te snelle hartslag, maar ook om migraine milder te laten worden en het werkt ook enigzins tegen angst en spanning.

10-05-2015 | Man | 38
Tremor
Helpt goed tegen het trillen. Als onverwachte bijkomstigheid lijkt het mijn leven ook een heel stuk makkelijker te maken mbt Non Verbal Learning Disability (NLD). Ik ben minder gespannen en reageer minder snel (te heftig) op situaties en mijn motoriek is verbeterd ten opzichte van als ik geen propranolol heb geslikt.

01-04-2015 | Vrouw | 21
propranolol (10mg)
Hallo, ik wil even zeggen dat dit medicijn geweldig is! op het moment dat ik de 1e in nam werkte hij al na 3 kwartier. ik werd rustig en beetje duf wat heerlijk voelde! voor dat ik het innam was ik aan het trillen me hart sloeg heel snel was 125 dus was wel hoog ik was aan t zweten enz. het helpt mij enorm goed. ik moet nu alleen onder controle proberen te krijg[lees meer...]en dat ik weer de auto in durf. of de straat op want zodra ik dat doe zonder die medicijn dan krijg ik gelijk weer zo een aanval Het is nu 1 week geleden begonnen, ik hoop er snel van af te zijn!!!!!!! Groeten Raë

01-04-2015 | Man | 45
propranolol (20mg)
Tremor
Heb last van essentiële tremor, met name trillende handen. Ik gebruik het met name voor vergaderingen of voor een verjaardag. Helpt goed, heb wel het gevoel dat vermoeidheid een bijwerking is.

24-03-2015 | Vrouw | 53
propranolol (40mg)
deze tabletten maken mij ect het leven makkelijker. ik heb migraine op de ogen en hartoverslagen. dit is een combinatiepil, ik voel me sinds ik deze gebruik echt stukke beter en heb geen migraine op de ogen meer gehad.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase