oxycodon

Bij  HerniaX

Artrose (25 meningen)
Lage rugpijn (23 meningen)
Rugklachten (18 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (17 meningen)
Pijn (algemeen) (16 meningen)
Gewrichtspijn (7 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Clusterhoofdpijn (4 meningen)
Gekneusde ribben (4 meningen)
Wervelkanaalstenose (3 meningen)
Ziekte van Bechterew (2 meningen)
Fantoompijn (2 meningen)
Niersteen / -stenen (1 mening)

Oxycodon (Oxycontin, Oxynorm)

Bojan Nikolik (12-05-2015)

05-09-2020 | Vrouw | 46
Hernia
Begin er niet aan !!! Al met al tien jaar geslikt liep al vanaf m’n 19 met ernstige rugklachten geen dokter nam mij serieus jonge meid kan niet na tien jaar gebruik was ik het zat en eindelijk een goede neurochirurg gevonden hij nam mij direct serieus en heeft mij al met al drie x geopereerd bleek drie hernia’s en versleten wervels te hebben nu loop ik ineens na 26 jaar p[lees meer...]ijn op wolken en dat terwijl ze bij de pijnpoli waar ik eerst liep tassen vol oxycontine voorschreven echt belachelijk ( volgens mij kregen ze bonus Sen dr voor) nu heb ik het ergste gehad en ben al met al van bijna 100 mg p. Dag na vijf mg gegaan en ben dr nog niet nu weer depressieve klachten maargoed de laatste loodjes wegen het zwaarst en mijn tip praat met je huisarts ik kreeg klein beetje diazepam dr bij en dat maakte het afkicken stukken dragelijker en een paar weken diazepam afkicken is peanuts vergeleken met oxycontine. Ik zou zo blij zijn als ik dr helemaal vanaf ben en wil het nooit meer rook wel een dikke joint desnoods maar nooit meer deze bende ze moeten het verbieden gif is het

16-09-2018 | Vrouw | 46
oxycodon (60mg)
Hernia
Kreeg na een val op het werk pijnklachten in het been konden niet vinden wat het is. Dus pijnstilling en fysio tramadol/paracetemol Werkte niet dus gewone tramadol 2xdaags 50 mg Wederom niks. Nou dan naar de oxycodon liever niet mar verder niks anders voor mij ivm hartproblematiek. 2x10 mg niks 2x30 mg niks 2x40 mg niks met paracetemol 4x1000 2x50 mg niks met par[lees meer...]acetemol 4x1000 Nu 2x60mg niks met 4x1000. Het hele scherpe scherpe is,eraf maar dan heb je het ook wel gehad. Kan 25 sept pas bij neuroloog terecht pfffff

28-06-2022 | Man | 40
Hernia
Begonnen met 4maal daags 1 5 mg tablet nu drie jaar later ga ik naar een kliniek om van die troep af te komen ben nooit meer gaan nemen alleen wel eens gesnoven nou dan beland je ff in de wereld van never ending story echt niet om te zijken maar begin er niet aan verslaafd binnen een week of drie en het helpt eigenlijk niet zo veel

09-12-2018 | Vrouw | 37
oxycodon (20mg)
Hernia
Als ik van te voren had geweten wat oxicodon met mij deed was ik er nooit aan begonnen ik leef al tien jaar met pijn heb al twee operaties aan mijn nek gehad en van de laatste operatie ben ik nu nog t herstellen ik wil de oxicodon afbouwen en voor spuiten gaan bij de pijnpoli uk ben 37 jaar alleenstaande moeder en de jongste is twee en heb t elke dag super zwaar zit dus [lees meer...]nu elke dag op 120 mg oxicodon per dag en diazepam om de nachten door te komen

02-02-2020 | Vrouw | 33
oxycodon (10mg/ml)
Hernia
Ik had helse zenuw pijn, kreeg eerste instantie 2x 10mg per dag. Wat een verademing. Totaal 2 maanden geslikt maar dan. Ik moest afbouwen, ok top 1x 10mg ging goed. 1x 5mg owkee wat voel ik me raar. En dan de stop dag, hell alsof mijn botten door mijn huid willen. Huilen, trillen, krampen, hartskloppingen. Zweten, warm/koud. Begin er niett aan, ik had nog zo tegen de doc[lees meer...] gezegd is het verstandig.

04-11-2018 | Vrouw | 28
Hernia
Toen het echt niet meer ging met de pijn aan de oxycodon gegaan. Als huisarts iets eerder mri had toegestaan deze zooi nooit hoeven te gaan gebruiken dan had ik het uitgezongen tot operatie. Voor de pijn prima maar oxycodon is zo verschrikkelijk verslavend het is ook in nl een epidemie aan het worden. Het stoppen kan zelfs de beste geestelijke balans totaal verstoren. Je b[lees meer...]ent een junkie als je stopt zonde4 dat je de pillen eigenlijk wil. Totale paniekaanvallen zelfmoord gedachten huilbuien en dat weken maanden na stoppen. Crisis ggz aan te pas gekomen en zit nu aan 3x d 50 mg oxzazepam om de paniek onder controle te houden. Lichamelijke onrust maar er komt niks uit je handen. Rare gedachten patronen en niet weten hoe de dag door te komen. Zelfs bedrijfsarts moest even slikken toen zij mijn verhaal hoorde en had alle begrip. Oxycodon lijkt op morfine maar is nog veel verslavender en geestelijk weer in balans komen na stoppen kan maanden duren. Hernia operatie geslaagd maar nu thuis komen te zitten omdat ik door die verdomde oxycodon totaal van het padje ben geraakt. Terwijl na onderzoek blijkt dat er geestelijk gezien niks mis is met mij... gewoon extreem reactie op stoppen opiaten. Het brengt je chemische balans in de hersenen totaal uit zijn normale doen. Stop hiermee onder begeleiding en zoek hulp als angst en paniek klachten niet overgaan!!!

08-02-2021 | Vrouw | 24
oxycodon (20mg)
Hernia
Tijdens mijn opname in het ziekenhuis werd ik geïntroduceerd met dit medicijn. In eerste instantie werkte het fantastisch en werd de pijn ook zeker minder. Maar na een aantal dagen begon ik extreem veel bijwerkingen te ondervinden en werkte het middel ook minder goed tegen de pijn. De bijwerkingen waren zijn zo heftig dat ik eigenlijk beroerder daar van werd dan van de pij[lees meer...]n zelf. Besloten af te bouwen met het medicijn en maar even de tanden op elkaar te zetten met morfine. Voor mij nooit meer oxycodon. Mijn zicht begon te verminderen, ik kreeg trillende handen, hartkloppingen, de hele dag kotsmisselijk, ik kon niet meer plassen en was constant vermoeid en slaperig.

25-03-2021 | Man | 17
oxycodon (40mg)
Hernia
ik had een hernia op jonge leeftijd in opbouw van operatie kreeg ik de medicatie.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum