amoxicilline

Oorontsteking (28 meningen)
Kaakontsteking (28 meningen)
Tandvleesontsteking (26 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (17 meningen)
Bacteriële infectie (16 meningen)
Bijholteontsteking (12 meningen)
Middenoorontsteking (10 meningen)
Bronchitis (9 meningen)
Amandelontsteking (8 meningen)
Infectie (wond) (6 meningen)
Ontsteking (mond) (5 meningen)
Ziekte van Lyme (3 meningen)
Nierbekkenontsteking (3 meningen)
Ontsteking in de borst (3 meningen)
Luchtweginfectie (3 meningen)
Infectie (mond) (2 meningen)
Maagontsteking (1 mening)
Bijbalontsteking (1 mening)
Urineweginfectie (0 meningen)

Amoxicilline / Clavulaanzuur (419 meningen)
Augmentin (49 meningen)
Clamoxyl (4 meningen)
Tazocin (3 meningen)
Amoclan (2 meningen)

07-10-2020 | Man | 48
amoxicilline (25mg/ml)
Tandverzorging
Wanneer je dit gebruikt gaat ook je darmflora eraan . veel huid irritatie . probiotica helpt goed voordat ik een pil nam flesje yakult. of andere pro biotica..het gaat dan een stuk beter moet wel zeggen dat amoxycilline echt tommel is maar t werkt wel

19-07-2020 | Vrouw | 62
amoxicilline (250mg)
Nierbekkenontsteking
Ivm een nieuwe huisarts heb ik andere medicatie gekregen die goed werkt en minder bijwerkingen heeft bij mij. Dat is de reden voor deze switch

03-01-2020 | Vrouw | 55
Blaasontsteking
hallo allemaal heb nu amoxciciline met clavulaanzuur maar ook die heeft nare bijwerkingen heb hiervoor een andere antibiotica gehad dat heet amoxciciline maar dan zonder clavulaanzuur ook daar kreeg ik nare bijwerkingen van zoals een opgezwollen gezicht maar moest hem gebruiken voor een longontsteking

28-12-2019 | Vrouw | 23
Middenoorontsteking
Probeer vlak voor inname wat te eten, dit hielp bij mij tegen de extreme misselijkheid.

24-08-2019 | Man | 60
Ademhalingsproblemen
7 daagse kuur gehad van 3x 500 mg per dag ivm bronchites. Tijdens gebruik zeer duizelig geweest en ernstige ontstekingen van tandvlees zodat ik geen vast voedsel kon eten .Drie dagen na beëindiging van de kuur ernstige huiduitslag over hele lichaam. Door de jeuk niet mogelijk om te slapen. Huid voelt hard en pijnlijk aan en geeft koortsachtige verschijnselen. Zou het genee[lees meer...]smiddel niet weer nemen....Liever zoeken naar een homeopatische oplossing zonder bijwerkingen.

07-08-2019 | Man | 47
Tekenbeet
Preventief op Tekenbeet. Ik heb ze preventief gebruikt als reactie op een teken beet. ik had geen acute klachten Ik ben zeer gevoelig voor antibiotica t.a.v. bijwerking op mijn conditie. Mijn conditie is zeer zwak tijdens de kuur, verschillende types antibiotica in verschillende kuren geeft dit (ook met Clavulaanzuur etc)

02-05-2019 | Vrouw | 51
Ontsteking (mond)
Ik geloof dat het helpt voor een nare ontsteking in de mond die met veel zwelling gepaard gaat. De scherpte is van de hevige pijn, de zwelling verdwijnt niet. Ik heb nu hoofdpijn, een soort vol gevoel in mijn hoofd en aan de achterkant van mijn hoofd en lichte misselijkheid. Al die zwellingen geven me wat zorgen.

01-04-2019 | Vrouw | 33
Bijholteontsteking
Deze kuur gekregen voor buikholte ontsteking. Veel pijn gehad dus was blij met deze kuur. Na 2 dagen begon het te werken. Helaas wel bijwerkingen voor terug gekregen, misselijk, heftige hoofdpijn, zweten en soms duizelig. Nog steeds niet in staat om te gaan werken. Had ik wel gehoopt met deze medicijnen. Ontsteking is wel weg. Conclusie, met of zonder medicijnen, allebei i[lees meer...]s t eigenlijk niets.

28-03-2019 | Man | 48
amoxicilline (100mg/ml)
Hidradenitis suppurativa
Deze antibiotica helpt om de uitbreiding en verergering van de ziekte tegen te gaan maar kan het probleem als dusdanig niet oplossen. Kortweg : het brengt tijdelijk verlichting van de symptomen maar geneest deze niet

27-03-2019 | Vrouw | 59
Oorontsteking
Maandag begonnen. Dinsdagavond vreselijk duizelig en misselijk. Woensdagochtend nog 1 keer ingenomen, begon weer duizelig te worden. Ben gestopt.

08-02-2019 | Vrouw | 19
Bijholteontsteking
een paar uur na het innemen van de eerste pil erge misselijkheid. Als ik dan iets probeer te eten heb ik het gevoel dat ik moet overgeven. Ook erg vermoeid en een vaginale schimmel infectie gekregen door de medicijnen.

30-12-2018 | Man | 68
amoxicilline (500mg)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)
Na trkken van kies ontsteking op kaakbot . 10dgn amox.... en zelf probiotica capsules toegevoegd. En spoelen met waterstofperixide 30 procent. Tijdens en na kuur, inmiddels 1 week, nog steeds slap en grieperig gevoel. De kaakontsteking is wél over. De vraag is of het mogelijk de probiotica is die dat veroorzaakt.

23-11-2018 | Vrouw | 30
Bacteriële infectie
Ivm streptokokken groep A bacterie na bevalling deze antibiotica voorgeschreven gekregen. (Binnenkant vagina ontstoken en veel doorzichtige afscheiding) Precies een dag na compleet maken kuur overal rode bultjes met een witte rand erom. JEUK!!!!

02-08-2018 | Vrouw | 18

09-04-2018 | Vrouw | 41
Voorhoofdsholteontsteking
Ik had een voorhoofdholteontsteking..na 7 dagen 3 keer per dag de capsules genomen te hebben was die na 4 dagen terug ..2 dagen later weer een kuur na 3 dagen weer weg nu de oplosbare variant..nog 1 dag..dus afwachten dan heb ik 2 keer een kuurcvan 7 dagen 3 maal daags gehad 500 mg ammoxilline ..

05-04-2018 | Vrouw | 63
Blaasontsteking
Matig resultaat wat betreft de blaasontsteking. Wel verbetering te zien in urinekweek volgens de huisarts. Bijwerking verlies van Kalium. Moet regelmatig Kalium Phosphoricum innemen. Ook weer niet teveel i.v.m. gevaar van te hoog kalium. Kaliumverlies ( heeft men geen verklaring voor). In het ergstegeval bij een laag kalium van 2.3 tot 2.7 moet ik opgenomen worden en [lees meer...]krijg Kalium via infuus toegediend. Dan ben ik doodmoe en helemaal versuft een dag of drie. Mijn geheugen krijgt daardoor een hele tik. Symptomen: zwelling van buik, handen en gezicht. Voel me dan duizelig en ziek. Doodeng.

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum