Bij  HoofdpijnX

Fibromyalgie (59 meningen)
Slapeloosheid (51 meningen)
Spanningshoofdpijn (19 meningen)
Pijn (algemeen) (19 meningen)
Aangezichtspijn (16 meningen)
Reumatoïde artritis (12 meningen)
Hernia (10 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Artrose van de wervelkolom (3 meningen)
Fantoompijn (1 mening)

Hebben mijn genen invloed op antidepressiva?

W. Wessels (24-01-2018)

Dr Joseph Firth et al. - World Psychiatry (11-09-2019)

07-10-2015 | Man | 26
amitriptyline (10mg)
Hoofdpijn
Ik slik dus ook al een paar maanden dit medicijn. Maar het helpt gewoon niet.. ik heb gewoon iedere dag last van hoofdpijn, en het helpt bij mij helemaal niet. Ik wil zo graag dat mij hoofdpijn weg gaat, maar het lukt maar niet. Ik word er echt zo radeloos van. Ik ben begonnen met 1 pilletje en zit nu op de 4 pilletjes (40mg). Van de bijwerkingen heb ik totaal geen last.

06-02-2013 | Man | 47
Hoofdpijn
Na jaren hoofd pijn naar Neuroloog deze medicijnen gekregen ik ben Bus chauffeur heb een 1.5 week vakantie kan ik er aan wennen en na die tijd zijn de bijwerkingen wel minder nou hoofd pijn stuk minder alleen het zicht is slechter geworden dus dat kan niet met mijn beroep dus meteen mee gestopt

17-02-2012 | Man | 34
Hoofdpijn
Ik heb mn hele leven al hoofdpijn. Soms dagen niet, soms alleen 's ochtends, dan weer 's avonds en vaak 's weekends. Soort wisselt ook: van bonkend bovenin mn hoofd, tot vanuit achter mijn rugwervel de schedel in en veelal ook achter mijn oog. Ik heb het jarenlang proberen te bestrijden door gewoon ibuprofen of paracetamol te slikken. Ook letten op eet- en slaapgewoont[lees meer...]es (geen koffie meer bijv). Nergens kon ik een patroon in herkennen. Later bleek dat een kameraad van mij dezelfde klachten had en ermee naar de huisarts is geweest. Deze schreef hem een anti migraine middel en fysiotherapie voor een aanpassing in houding. Dit heeft hem geholpen. Mijn arts schreef echter Amitriptyline voor. Na een behandeling van 3 maanden zijn mijn hoofdpijnklachten wel minder. Maar de bijwerkingen icm Lexapro en methylfenidaat zijn minder. Inmiddels anderhalve week gestopt en de 'afkickverschijnselen' zijn niet prettig: onrustig, erg moe op sommige momenten, soort hartkloppingen, beetje lusteloos gevoel, enz. waar ik door methylfenidaat en lexapro minder ging eten, had ik tijdens de periode dat ik ook Amitriptyline erbij had, 's avonds erg veel honger. Ben benieuwd naar hoelang de afkickverschijnselen duren en hoe de werking van de andere medicijnen op zich zelf weer zijn