Bij  HoofdpijnX

Fibromyalgie (59 meningen)
Slapeloosheid (51 meningen)
Spanningshoofdpijn (19 meningen)
Pijn (algemeen) (19 meningen)
Aangezichtspijn (16 meningen)
Reumatoïde artritis (12 meningen)
Hernia (10 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Artrose van de wervelkolom (3 meningen)
Fantoompijn (1 mening)

Hebben mijn genen invloed op antidepressiva?

W. Wessels (24-01-2018)

Dr Joseph Firth et al. - World Psychiatry (11-09-2019)

06-04-2012 | Vrouw | 52
Hoofdpijn
Sinds een jaar altijd hoofdpijn, mogelijk spanningshoofpijn. Verschillende onderzoeken hebben niets uitgewezen. Huisarts adviseerde amitriptyline te proberen, 's avonds 10 mg en na vijf dagen 20 mg. Ik heb het in totaal 10 dagen gebruikt en in die tijd wel vijf keer de huisarts gebeld, omdat ik me hondsberoerd voelde. Na één pilletje was ik meteen de volgende ochtend heel [lees meer...]duizelig en trillerig. Dit was na een paar uur over. De dagen daarna voortdurend duizelig, trillerig, hartkloppingen, huilen, hijgen, erg uit mijn evenwicht en op een gegeven moment ook een hoog piepend gezoem in mijn oren/hoofd. de laatste twee dagen nog twee pilletjes, omdat de bijwerkingen dan mogelijk sneller over zouden zijn. Dit was nog erger. Ik was compleet uit mijn doen en had soms het gevoel dat ik gek werd. Na tien dagen in overleg met de huisarts gestopt. Nu, na één dag geen pilletje, nog steeds duizelig en een piepend gezoem in mijn hoofd. Al met al een zeer onaangenaam experiment.

03-01-2012 | Vrouw | 60
slaapverwekkend.

20-02-2018 | Man | 72
amitriptyline (25mg)
Hoofdpijn
door inname minder last, neem ze wel avonds in anders te veel last als ik ze in de morgen in neem. dus wel te vrede