Ervaringen met Oxycodon

oxycodon

Bij  ZenuwpijnX

Lage rugpijn (24 meningen)
Rugklachten (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (18 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Artrose van de wervelkolom (8 meningen)
Clusterhoofdpijn (5 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Gekneusde ribben (4 meningen)
Wervelkanaalstenose (3 meningen)
Fantoompijn (2 meningen)
Niersteen / -stenen (2 meningen)

Oxycodon (Oxycontin, Oxynorm)

Bojan Nikolik (12-05-2015)

25-12-2022 | Man | 56
oxycodon (10mg/ml)
Werkt bij mij perfect geen pijn meer voel me goed geen bijwerkingen

16-08-2022 | Man | 56
oxycodon (10mg)
Had ik maar eerder van Oxycodon gehoord dan had mijn leven er stukken beter er uit gezien het helpt mij perfect naar een jaar ervaring perfect 5 mg 3 keer daags langwerkend

17-09-2023 | Man | 59
oxycodon (5mg)
Neuropathische zenuwpijn in rechterbeen na breuk dijbeen door ongeval. De pijn is het ergst als ik naar bed ga, na een half uur begint het te tintelen, brandend gevoel aanraken is pijnlijk. Ik kan er dus ook niet mee op mijn zij liggen Bijkomend heb ik hersenletsel waardoor ik een restles leg syndroom . Bij mindere klachten gebruik ik 10 mg oxycodon dit werkt vooral[lees meer...] goed bij mij voor het restless leg syndroom. Ik gebruik oxycodon nu 8 jaar

24-03-2023 | Vrouw | 60
oxycodon (5mg)
Vorige week kon ik mijn rechterarm niet meer gebruiken van de pijn. Volgens arts zenuwontsteking schouder en volgens echo en foto's ook 14 mm kalkaanzetting op supraspinates pees. Na een week oxycodon en een corticosteroideninjectie is de pijn niet weg maar ik kan me wel weer wassen en aankleden en slapen zonder dat ik verga van de pijn.

20-05-2021 | Man | 65
oxycodon (120mg)
Zat op 120 mg na verandering van arts die direct ingreep zit ik nou op 40mg voel me soms beter maar nog steeds soms moet maar ik ben hier blij heb er3maand overgedaan om aftekicken echt een hel dit nooit wéér

24-04-2021 | Man | 70
oxycodon (5mg)
EENS 4 JAAR GELEDEN TE HARDE ONTLASTING WAT RESULTEERDE IN EEN FISSUUR (ANUS). HEB 3 OPERATIES GEHAD - BEZOCHT TALLOZE PIJNKLINIEKEN (PROCTOLOGEN) EN HEB 5 DAGEN GELEDEN EEN KETAMINE INFUUSBEHANDELING GEHAD VAN 5 UUR BIJ DE PIJNPOLI. MIJN ONTLASTING IS SOWIESO AL WEER BIJNA 4 JAAR ZACHT MBT GEBRUIK MACROGOL MAAR DE PIJN VERDWIJNT NIET. ALS VOLWASSEN MAN DUIK IK OM 14.30 [lees meer...]UUR GEMIDDELD MIJN BED IN, SLAAP DAN CIRCA 21.30 UUR EN MET BEHULP VAN OXAZEPAM DE RUSTGEVER IS MIJN LEVEN NOG ENIGSZINS DRAGELIJK. EENS EEN LEVENSGENIETER, WAAR WEINIG MEER VAN OVER IS. IK HEB OVERIGENS GEEN CORONA, IK HAD EEN NEGATIEVE TESTUITSLAG! MAAR DIE OXYCODONE WERK BIJ MIJ ALTHANS OP MIJN ADEMHALING, TERWIJL IK NOTABENE EEN LONGINHOUD HEB VAN 99 %. MAAR IK KAN NIET BUITEN DE OXYCODONE VW DE PIJN!

21-06-2022 | Vrouw | 71
oxycodon (10mg)
Ik heb een beknelde rug zenuw, zeer pijnlijk Maar als ik de medicatie innemen gaat het naar een uurtje goed afzakken en dat is heel fijn Ook krijg ik bij de pijnpoli prikken in de rug maar deze helpen nog niet echt

18-08-2021 | Vrouw | 85
oxycodon (10mg)
Mag iemand met hartfalen kortwerkende oxycodon?