Bij  DepressieX

Fibromyalgie (54 meningen)
Slapeloosheid (40 meningen)
Hoofdpijn (32 meningen)
Spanningshoofdpijn (18 meningen)
Pijn (algemeen) (17 meningen)
Aangezichtspijn (16 meningen)
Hernia (10 meningen)
Reuma (10 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Rugklachten (3 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Fantoompijn (1 mening)

Hebben mijn genen invloed op antidepressiva?

W. Wessels (24-01-2018)

10-05-2016 | Vrouw | 59

04-03-2016 | Vrouw | 22
amitriptyline (50mg)
Vanaf mijn vijftiende heb ik een hoge dosis Ami gebruikt (tot 125mg) via de neuroloog. Dit voor zware spanningshoofdpijn klachten en depressieve gevoelens. Het werkte geweldig voor mijn depressiviteit, ik dacht zelfs soms dat ik extreem gelukkig was en het haalde de hoofdpijn ook wel weg. Nadeel was dat ik compleet was afgevlakt van emoties en er heel erg verslaafd aan was[lees meer...]. Verder nare gevolgen voor de mond, mijn gebit werd wat slechter en had altijd als ik ze nam heel erg brandend maagzuur wat zeer deed in mijn slokdarm. Later toen ik 20 was mee gestopt en daar geen nare ervaringen mee gehad.

08-02-2016 | Vrouw | 62
amitriptyline (10mg)
Na ca twee jaar gebruik van Amitryptiline voor depressie moest ik stoppen, omdat ik last kreeg van vreselijke vraatzucht. Heel jammer, want dit middel hielp erg goed tegen de zenuwpijnen in mn rug vanwege n stenose.

28-04-2015 | Man | 45
amitriptyline (25mg)
Ik had last van pijn die zeg maar per seconde door je mijn linker hersenhelft gaat. Ik gebruik nu sinds tijd dit middel, citalopram gebruikt maar werkt niet bij zenuwpijn. Het is geen wondermiddel maar ik merk wel verschil of ik al dan niet gebruik. De eerste keer gebruik is wow! Jammer dat dat gevoel niet aanhoudt.

09-09-2014 | Vrouw | 43
amitriptyline
Ik gebruik dit medicijn al vele jaren, na eerst veel verschillende andere medicatie te hebben gebruikt, wat niet hielp. Uiteindelijk 300mg amitryptiline in combinatie met 1000mg camcolit (lithium) hielpen mij goed. Inmiddels slik ik sinds een aantal maanden geen camcolit meer en dit gaat goed. Ik nam mijn medicatie een uur voordat ik naar bed ging in. Na een uur moest ik [lees meer...]echt in bed liggen omdat ik een soort van "instortte". Ik werd erg suf, en slaperig en voelde me heel raar....... Maar inmiddels heb ik daar geen last meer van, sterker nog, ik slaap er niet eens meer op. Ik heb nu totaal geen bijwerkingen meer.

24-06-2013 | Man | 66
amitriptyline
amitriptilyne heb ik een halfjaar gebruikt en was zeer tevreden met dit medicijn,de eerste week[en] wat suf, maar dat was redelijk snel verdwenen,ook het afbouwen leverde me geen enkel probleem op

03-04-2018 | Man | 40
amitriptyline (50mg)

26-03-2015 | Vrouw | 48
amitriptyline (25mg)
Ik vind dit een prima medicijn het help bij mij erg goed om de depressie te onderdrukken en beter er door te slapen ..ik gebruik in de avond 2 keer 25 mg en bevalt me prima .. Geen bijwerkingen verder van

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum