amitriptyline

Fibromyalgie (59 meningen)
Slapeloosheid (45 meningen)
Hoofdpijn (32 meningen)
Spanningshoofdpijn (18 meningen)
Pijn (algemeen) (18 meningen)
Aangezichtspijn (16 meningen)
Reumatoïde artritis (11 meningen)
Hernia (10 meningen)
Polyneuropathie (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Artrose van de wervelkolom (3 meningen)
Fantoompijn (1 mening)

Hebben mijn genen invloed op antidepressiva?

W. Wessels (24-01-2018)

20-09-2021 | Man | 59
amitriptyline (10mg)
Gebruik amiitryptiline sinds januari 2021. Depressie is alleen maar erger geworden. Huisarts vertelt dat het tijd nodig heeft, maar alnger dan een half jaar vind ik waanzin.

02-09-2021 | Man | 39
amitriptyline (25mg)
Na hoelang van het innemen zie dan verschil dat je kan slapen

25-08-2021 | Man | 67
amitriptyline
Chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS)
Heel naar middel waarmee ik snel ben gestopt aangezien het niet te doen was, veel en veel erger dan de kwaal: bloedsuikerspiegel die steeds teveel omlaag gaat/ging, flinke chronische vermoeidheid, somberheid, snel geïrriteerd zowel lijfelijk als emotioneel. Fabrikant: maar wat ingevuld, weet echt niet meer.

29-07-2021 | Man | 33
amitriptyline (10mg)
De medicatie werkt verbazingwekkend tegen mijn prikkelbare darmen. Helaas veel last van bijwerkingen, dus gestopt na circa 6 tot 8 weken. Oorsuizen die hopelijk nog weggaan. Gevoel van griep. Circa 2 dagen na stoppen direct 's ochtend weer last van buikpijn. Helaas.

07-04-2021 | Vrouw | 48
amitriptyline (10mg)
Apotheek wisselt om de haverklap van merk. Ik reageer heel sterk op ander merk. Al Sandoz en Aurobindo geprobeerd, helaas veel bijwerkingen...

23-11-2020 | Vrouw | 89
amitriptyline (10mg)
Gebruik het wel maar zie geen verbetering. Klachten komen voor uit maag-darm problemen en ernstige voedingsallergie. Sinds een jaar bij een orthomolec. therapeut die mij goed heeft behandeld met voedingssupplementen en omega 3 caps. Voor antidepressie stelt zij sero-plus voor maar moet die even bestuderen . Ik zal Amitriptyline laten staan.

29-10-2020 | Vrouw | 29
amitriptyline (25mg)
Amitriptyline 25mg gekregen tegen slapeloosheid. Bij mij deed dit middel helemaal niks. Dag erna voelde ik me super depri en ben ik er meteen mee gestopt.

09-06-2020 | Man | 36
amitriptyline (10mg)
centrale zenuwpijn door een beroerte veel soorten medicatie getest altijd bijwerkingen zelden werking

15-02-2020 | Vrouw | 31
Hernia
Aangeraden door neuroloog vanwege hernia. Ik zou er weer beter van kunnen slapen en de oxycodon medicatie kunnen afbouwen. Tegengestelde gebeurde. Ik werd juist hyperactief door de amitriptyline en was tot 4u snachts klaarwakker. Ben het daarom in de middag gaan slikken. Ging iets beter, tot vandaag. Uit het niets een enorme woedeaanval. Ik ging door het lint en wilde m[lees meer...]ezelf wat aandoen. Verschrikkelijk. Ik ben nog nooit zo de controle over mezelf verloren. Ik stop er per direct mee.

12-02-2020 | Man | 57
amitriptyline (10mg)
In aanvulling op mijn eerdere bericht heb ik het volgende nog toe te voegen. Vanaf 0300 tot 0615 vele ontwakingen als gevolg van nachtmerries. Voor namelijk middeleeuwse martel praktijken waarvan ik u de lugubere details bespaar. Maar het einde van de film Bravehart is er niks bij

11-02-2020 | Man | 57
amitriptyline (10mg)
Daar ik niet door slaap voor een apneu test, die al meerdere keren is mislukt, heb ik deze klote zooi gekregen om door te slapen. Heb een pil om 1920 genomen . Na dat ik me gruwelijk klote voelde uit eindelijk na 2100 zittend op de bank in slaap gevallen. Dat is niks vreemds deed ik altijd al. Uiteindelijk tovh weer voor 0000 wakker, dat was ook al standaard, maar god zei [lees meer...]dank minder misselijk. Kortom klote zooi die absoluut niet helpt. Zelfs pijn bestrijden, die ik al vele jaren heb, doet het niet. MENSEN BEGIN NIET AAN DEZE KLOTE TROEP

18-01-2020 | Man | 28
Nekklachten
Gister voor het eerst geslikt en voelde me al na een uur beroerd worden. Ik kon er niet door slapen omdat ik paniekerig werd door het middel, daarnaast overmatig gezweet vannacht... was gewoon doorweekt. Toen ik s’ ochtends opstond was ik kots misselijk en draaierig. Heb echt nog tot einde van de ochtend me heel raar gevoelt. Voor mij een reden om dit middel niet verder[lees meer...] te slikken. Ik heb het er niet voor over om eens allerlei super irritante bijwerkingen te hebben voordat het misschien gaat helpen. Moet natuurlijk ook nog gewoon mijn werk kunnen doen en daar hoort autorijden ook bij!

06-01-2020 | Man | 44
amitriptyline (10mg)
Vrijwel vanaf het begin duizelig, wat niet beter werd.

28-09-2019 | Vrouw | 62
Zeer slechte ervaring!!!

05-07-2019 | Vrouw | 77
amitriptyline (10mg)
De behandelende arts heeft mij al verschillende pillen tegen zenuwpijn voor geschreven. Omdat ik van sommigen ergen bijwerking kreeg heeft hij me nu Amitriptyline 10 mg. voorgeschreven. Ook hier weer bijwerkingen zoals 's morgens erg suffig draaierig en de hele dag bonken in mijn hoofd, maar voor de pijn doen ze niets.

28-06-2019 | Vrouw | 35
amitriptyline (14mg)
Moest helpen tegen zenuwpijnen en dat doet het ook, maar niet aangewezen in combinatie met CVS, want ik bleef er strontemoe van. Cymbalta werkt voor mij zowel in op de pijn als de vermoeidheid.